Základní škola
a mateřská škola Čížkovice

Motivace pro technické činnosti žáků základní školy

Projekt č. 300/2016 za podpory Ústeckého kraje

Projekt č. 300/2016 za podpory Ústeckého kraje

Název: Motivace pro technické činnosti žáků základní školy

Přínos projektu:

 Procvičování jemné motoriky a rozvíjení tvůrčího myšlení žáků na 1. stupni ZŠ Čížkovice. Žáci jsou pracemi se stavebnicemi motivováni ke kladnému vztahu k technickým činnostem. Pro výuku je realizace projektu velkým přínosem a důkazem je velký zájem žáků při výuce Praktických činností i při Školní olympiádě.

Realizace projektu:

Projekt byl realizován v první části nákupem polytechnických stavebnic Lego- velký kreativní box (10 ks), Seva 5 Jumbo(10 ks), Merkur 8 (2 ks). Stavebnice byly následně využívány v hodinách Pracovních činností ve všech třídách ZŠ a při projektovém dnu  s názvem Školní olympiáda – Naše obec, dopravní prostředky a osobní bezpečí. V tomto dni žáci využili stavebnice k výstavbě maket budov v obci a dopravních prostředků. Pro žáky byly zakoupeny jako odměny za úspěšnou realizaci staveb ze stavebnic sladké odměny. Harmonogram projektu byl splněn, využití zakoupených stavebnic je vyšší než bylo projektu plánováno.

Datum vložení: 18. 9. 2022 16:02
Datum poslední aktualizace: 19. 9. 2022 16:04

Základní škola

Projekty školy

Ovoce, zelenina a mléko do škol

Rodiče vítáni

Recyklohraní

Asociace školních sportovních klubů

Tonda Obal

Laskavec 2024

Elixír do škol

Notýsek 2024

Serviso o.p.s.

Instagram

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
30 1 2 3 4 5 6
22 24 25 26 27
31 1 2 3

digitalizace

Vize školy

Naše škola bude úspěšná, moderní a konkurenceschopná, nabízející kvalitní vzdělávání.

Bude školou, do které se žáci nebudu obávat chodit, budou se v ní cítit dobře a bezpečně, a kam se budou po jejím absolvování rádi vracet.

Získají zde vzdělání na úrovni 1. stupně základního vzdělávání. Rovněž v rámci inkluzivního vzdělávání se budou vyučující, ostatní pedagogové i další pracovníci školy snažit vytvářet příjemné a tvořivé prostředí pro všechny žáky a žákyně se speciálními vzdělávacími potřebami. 

Škola se stane důvěryhodným prostředím rodičům pro rozvoj žáků, které je tvořeno spoluprací všech.

Rodičům bude otevřena škola ve všech ohledech, budou bráni jako partneři při výchově a vzdělávání svých dětí.