Základní škola
a mateřská škola Čížkovice

27. 3. Jaro klepe na dveře

7. kolo školní olympiády s tematikou jara a jarních svátků

Ve středu před prázdninami proběhlo další kolo celoroční školní olympiády s tematikou jara. 

Po tradičním zahájení v aule školy, kde proběhlo vyhodnocení kola předešlého byli žáci seznámeni s celodenním programem a ve svých skupinách se rozběhli plnit jednotlivé úkoly. Práce s digitálními technologiemi je moc baví, proto vyluštit šifry na PC, QR kódy na tabletech či naprogramovat Bee-boty nebyly žádným velkým problémem. Při rukodělných činnostech si vytvořili krásné jarní dekorace technikou decoupage a naučili se uplést pomlázku. Někomu se ruce i hlava pěkně zamotaly. 

Anglická slovíčka si potrénovali formou obrázků, puzzle, PC programu a slovní zásoba na téma Easter již nebude velký problém.

 Oblíbenou činností je také příprava pokrmu. Každý správný kuchař podle čichu pozná koření. Následovala ochutnávka čerstvých bylin a samotné vaření. Připravená zdravá jídla z listového těsta a smoothie, kde hlavními ingrediencemi byly jarní bylinky, rychle mizely ze stolů. Pomalu žáci poznávají, že i netradiční jídlo může byt velmi chutné a je navíc zdravé-  za to jsme moc rády.

Připomenutím různých tradic, zvyků a oslavami jsme přivítali jaro- nový začátek, energii a sílu. I vám přejeme krásné svátky jara. 

                                                                                        Mgr. Bc. Martina Pochobradská Týlová

 

Datum vložení: 1. 4. 2024 8:51
Datum poslední aktualizace: 1. 4. 2024 9:41
Autor: Mgr. Bc. Martina Pochobradská Týlová

Projekty školy

Vize školy

Naše škola bude úspěšná, moderní a konkurenceschopná, nabízející kvalitní vzdělávání.

Bude školou, do které se žáci nebudu obávat chodit, budou se v ní cítit dobře a bezpečně, a kam se budou po jejím absolvování rádi vracet.

Získají zde vzdělání na úrovni 1. stupně základního vzdělávání. Rovněž v rámci inkluzivního vzdělávání se budou vyučující, ostatní pedagogové i další pracovníci školy snažit vytvářet příjemné a tvořivé prostředí pro všechny žáky a žákyně se speciálními vzdělávacími potřebami. 

Škola se stane důvěryhodným prostředím rodičům pro rozvoj žáků, které je tvořeno spoluprací všech.

Rodičům bude otevřena škola ve všech ohledech, budou bráni jako partneři při výchově a vzdělávání svých dětí.