Základní škola
a mateřská škola Čížkovice

24. 1. Zimní sporty

5. kolo školní olympiády

Ve třídách žáci sdíleli své znalosti o zimních sportech a vyjádřili své preference ohledně oblíbených aktivit v zimě. Vytvořili také skoro v životní velikosti kresby známých sportovců, které následně vystavili v prostorách školy.

S využitím robotické včelky Bee-bot se žáci naučili názvy zimních sportů nejen v českém, ale také v anglickém jazyce. V mediální učebně každý žák vytvořil v programu 3D malování svůj oblíbený zimní sport.

Pomocí čtení QR kódů a tabletů žáci plnili zašifrované úkoly k jednotlivým sportovním disciplínám a svou manuální zručnost dokázali drátkováním snowboardistů či lyžařů.

V rámci podpory pohybu a důležitosti zahřátí se v zimě, se žáci vydali do tělocvičny, kde na ně čekal biatlon.

Celkově jsme si užili pestrý a aktivní den plný zimních sportů. Teď již jen zbývá doufat, že brzy napadne sníh, aby si žáci mohli užít další radovánky jako je sáňkování, lyžování, bruslení a jiné. 

                                                                                                                          Eliška Svojšová, DiS.

Datum vložení: 25. 1. 2024 10:17
Datum poslední aktualizace: 25. 1. 2024 10:36
Autor: Mgr. Bc. Martina Pochobradská Týlová

Základní škola

bakaláři

Projekty školy

Ovoce, zelenina a mléko do škol

Rodiče vítáni

Recyklohraní

Asociace školních sportovních klubů

Tonda Obal

Laskavec 2024

Notýsek 2024

Serviso o.p.s.

Instagram

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 31 1
7
14 15
16

digitalizace

Šablony II.

Vize školy

Naše škola bude úspěšná, moderní a konkurenceschopná, nabízející kvalitní vzdělávání.

Bude školou, do které se žáci nebudu obávat chodit, budou se v ní cítit dobře a bezpečně, a kam se budou po jejím absolvování rádi vracet.

Získají zde vzdělání na úrovni 1. stupně základního vzdělávání. Rovněž v rámci inkluzivního vzdělávání se budou vyučující, ostatní pedagogové i další pracovníci školy snažit vytvářet příjemné a tvořivé prostředí pro všechny žáky a žákyně se speciálními vzdělávacími potřebami. 

Škola se stane důvěryhodným prostředím rodičům pro rozvoj žáků, které je tvořeno spoluprací všech.

Rodičům bude otevřena škola ve všech ohledech, budou bráni jako partneři při výchově a vzdělávání svých dětí.