Základní škola
a mateřská škola Čížkovice

17. 12. a 19. 12. 2024 Vánoce (Berušky)

Tematické dny ve třídě Berušek

V období adventu se naše mateřská škola proměnila v kouzelné místo plné vánoční atmosféry. Děti se v těchto dnech zapojily do různých aktivit, které nejenže podpořily jejich kreativitu, ale také je seznámily s vánočními zvyky a tradicemi, které jsou nedílnou součástí tohoto krásného období.

Jednou z hlavních činností bylo vyrábění květináčů vánočního jehličí. Každý květináč se stal jedinečným kouskem, který si děti odnesly domů jako památku na vánoční dny v mateřské škole.

Další zábavnou aktivitou bylo zdobení perníčků. Děti si užily společné zdobení perníčků barevou polevou. Každý perníček se stal malým uměleckým dílem, které děti s nadšením prezentovaly rodičům. Tímto způsobem nejen rozvíjely své motorické dovednosti, ale také si uvědomily důležitost sdílení a radosti, kterou přináší společné tvoření.

Během vánočních dnů jsme se také zaměřili na seznámení dětí s vánočními zvyky a tradicemi. S dětmi jsme si vyprávěli o různých zvycích, jako je zdobení stromečku, dárky od Ježíška nebo tradiční vánoční jídla.

Vánoční dny v mateřské škole byly plné smíchu, radosti a tvořivosti. Děti si odnesly nejen krásné výtvory, ale také vzpomínky na společně strávený čas a důležité hodnoty, které vánoční období přináší. Těšíme se na další příležitosti, jak společně prožít kouzelné chvíle a naučit se něco nového.

uč. Suchá Michaela

Datum vložení: 20. 12. 2024 10:29
Datum poslední aktualizace: 20. 12. 2024 10:42
Autor: Michaela Suchá

Vize školy

Naše škola bude úspěšná, moderní a konkurenceschopná, nabízející kvalitní vzdělávání.

Bude školou, do které se žáci nebudu obávat chodit, budou se v ní cítit dobře a bezpečně, a kam se budou po jejím absolvování rádi vracet.

Získají zde vzdělání na úrovni 1. stupně základního vzdělávání. Rovněž v rámci inkluzivního vzdělávání se budou vyučující, ostatní pedagogové i další pracovníci školy snažit vytvářet příjemné a tvořivé prostředí pro všechny žáky a žákyně se speciálními vzdělávacími potřebami. 

Škola se stane důvěryhodným prostředím rodičům pro rozvoj žáků, které je tvořeno spoluprací všech.

Rodičům bude otevřena škola ve všech ohledech, budou bráni jako partneři při výchově a vzdělávání svých dětí.